اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

شیاطین سرخ برمی‌خیزند

  • کد خبر: ۱۷۹۱۴۵
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
شیاطین سرخ برمی‌خیزند
چالش سخت تنهاخ برای موفقیت منچستریونایتد از امشب آغاز می‌شود.

در آخرین بازی هفته نخست لیگ‌برتر انگلیس، امشب منچستریونایتد میزبان ولورهمپتون خواهد بود. شیاطین سرخ از سال ۲۰۱۳ نتوانسته‌اند در بین مدعیان جدی قهرمانی لیگ‌برتر حضور داشته باشند، اما پس از یک پنجره نقل‌وانتقالات رضایت‌بخش، آن‌ها برای موفق‌نشدن در این فصل هیچ بهانه‌ای ندارند. فصل گذشته منچستریونایتد مسیر امیدوارکننده‌ای طی کرد.

چون اریک تنهاخ تیمی بی‌انگیزه را از روز‌های تاریک بدترین فصلش در لیگ‌برتر خارج و به سمت آینده‌ای درخشان هدایت کرد و همچنین با بالابردن جام اتحادیه، اولین جام بزرگ را در شش سال گذشته به دست آورد. حالا آن‌ها باید گام بعدی را بردارند و این فصل به مدعی جدی برای قهرمانی لیگ‌جزیره تبدیل شوند. تنهاخ با خرید میسون مونت، راسموس هویلند و آندره اونانا، تقریبا به همه خواسته‌هایش رسید و همچنین بنا به خواست او، داوید دخیا و هری مگوایر هم جمع شیاطین سرخ را ترک کردند. حالا تنهاچیزی که طرف‌داران را راضی می‌کند، تکرار قهرمانی در لیگ‌برتر پس از یازده سال است.

قهرمانی دور از دسترس نیست

تنهاخ نمی‌خواهد با قول قهرمانی، فشار را روی تیمش بالا ببرد، اما به نظر می‌رسد که این فصل قهرمانی برای آن‌ها خیلی دور از دسترس نیست. تیم پپ گواردیولا برنده سه‌گانه شده است، اما سیتیزن‌ها ریاض محرز و ایلکای گوندوگان را از دست داده‌اند.

همچنین حفظ اشتیاق بازیکنان منچسترسیتی پس از بردن همه جام‌ها در فصل گذشته، دشوار خواهد بود. تنهاخ بیش از یک‌سال فرصت داشته است تا ترکیب تیمش را ارزیابی کند. او تغییرات بزرگی مانند خلاص‌شدن از شر دخیا و مگوایر را ایجاد کرده و به اهداف نقل‌وانتقالاتی‌اش رسیده است.

همچنین خرید‌های قبلی مانند مالاسیا و آنتونی باید در دومین سال حضورشان در تیم پیشرفت کنند. درمجموع کسب قهرمانی ممکن است قطعی نباشد، اما ممکن است. با این حال، در رقابت‌های اروپایی یونایتد هنوز در سطح تیم‌هایی مانند بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید نیست، اما رسیدن به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان برای آن‌ها دور از دسترس نخواهد بود.

غول‌های انگلیس آماده مقابله با یونایتد

با وجود همه موارد مثبتی که درباره منچستریونایتد گفته شد، آن‌ها تنهاتیمی نیستند که در تابستان هزینه زیادی کرده‌اند. لیورپول الکسیس مک‌آلیستر از برایتون و دومینیک سوبوسلای مجارستانی را به خدمت گرفت، درحالی‌که آن‌ها می‌خواهند خط میانی‌شان را بیشتر هم تقویت کنند. شاگردان یورگن کلوپ مصمم خواهند بود که به جمع چهار تیم برتر بازگردند؛ برنامه‌ای که چلسی هم با خرید‌های بزرگش به‌دنبال آن است. نیوکسل هم می‌خواهد ثابت کند که پس از صعود به لیگ قهرمانان اروپا، درحال تبدیل‌شدن به مدعی تازه در انگلیس است.

همچنین آرسنال به نظر می‌رسد پس از خرید دکلان رایس، یورین تیمبر، کای هاورتز و دیوید رایا، خود را آماده می‌کند که پس از نایب‌قهرمانی فصل قبل، این فصل جام را به خانه ببرد. در این اوضاع، شیاطین سرخ کار دشواری برای قرارگرفتن در جمع مدعیان خواهند داشت. از زمانی که الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شد، یونایتد فقط یک‌بار موفق شد دو فصل پیاپی در بین چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرد و طرف‌داران این باشگاه امیدوارند که این رویه با تنهاخ تغییر کند.

شیاطین در رؤیای بازگشت دوران باشکوه

از زمان جدایی سر الکس فرگوسن در ۱۰ سال پیش، یونایتد عادت داشت یا مربیانی مانند دیوید مویس، رالف رانگنیک و اوله‌گونار سولشایر را استخدام کند که به‌اندازه کافی برای باشگاه خوب نبودند، یا افرادی مانند لوئیس فن‌خال و ژوزه مورینیو را انتخاب کند که بهترین روزهایشان را پشت سر گذاشته‌اند.

اما با اریک تنهاخ، آن‌ها یک سرمربی توانمند دارند که هنوز تشنه کسب موفقیت و رسیدن به افتخار است. مرد هلندی استاندارد‌ها را به‌طور جدی بالا برده است و به جزئیات اهمیت می‌دهد. او در نظم و انضباط سخت‌گیر است و به‌عنوان مثال در فصل گذشته مارکوس رشفورد را به‌علت ۴۵ ثانیه تأخیر در تمرین، از یک بازی کنار گذاشت. «خوب به اندازه کافی خوب نیست» شعار تنهاخ است و این مرد هلندی مصمم است تا در دومین سال حضورش در جمع شیاطین سرخ، روز‌های باشکوه گذشته را به اولدترافورد بازگرداند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->